88f970c2d9
closed #10 , #14
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1. 화살이 충돌하는 과정에서 버벅이는 버그 수정
2. 원거리 Ai(궁수) 공격 충돌 테스트 완료
3. 화살을 발사하는 구조 변경
기존 : 애니메이션 실행 후 일정 시간이 지나면 화살을 발사(렉걸리는 경우 싱크가 안맞음)
변경 후 : 애니메이션 클립을 복제해 애니메이션에 event를 추가하여 일정한 순간에 화살을 발사하게 변경(싱크 맞춤)
2023-08-11 03:03:23 +09:00
NTG_Lenovo
86065e52a9
#10 Testing long range ai (arrow attack system)
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Additional commit content
1. Modified ObjectPool Function(OnReleaseArrow and naming).
2. Modified hitBox tag in aiPrefab.
3. Modified Physics layer.
4. Modified TargetInfo variable from TargetTransform variable in FieldOfView script.
5. Added GetCurrentHp() in IAiStat script.
2023-08-09 16:44:09 +09:00
NTG_Lenovo
d72c13e43c
Testing a long-range attack ai
2023-08-08 16:53:35 +09:00
NTG_Lenovo
f6d858dfec
1. Change the 02.Main_TG2 scene for testing
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2. Add DebugType used for Utils.GetComponentAndAssert()
2023-08-08 14:33:49 +09:00
517ebcf21f
closed #12 Add island camera setting (ref.Bad North)
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Camera function
- Zoom-in, Zoom-out, rotation
Additional commit content
- Add scene 02.Main_TG2
2023-08-08 01:43:26 +09:00